Benvingut/da a la Carpeta Ciutadana
La Carpeta Ciutadana és un servei de l'Ajuntament de Matadepera que permet a qualsevol ciutadà visualitzar la informació referida a les tramitacions i sol·licituds que ha realitzat electrònicament, l’expedient relacionat i el seu estat. |
Per tal de poder accedir i/o tramitar: 1) Cal tenir instal·lades les claus públiques de l'Agència Catalana de Certificació (CATCert) per tal de poder entrar al web de forma segura. Si disposeu de l'idCat, ja les tindreu instal·lades. Si no és així, descarregueu-les i instal·leu-les ara. 2) Per poder identificar-se, cal tenir un dels següents certificats electrònics: el DNI-e, l’idCat Mòbil (VALid), l'idCat (emès per CatCert), el certificat d'identitat de persona física o el certificat de persona jurídica en l'àmbit tributari, ambdós emesos per la Ceres Fábrica Nacional de Moneda y Timbre - Real Casa de la Moneda (FNMT - RCM). Es pot sol·licitar l'idCat a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (OAC) del mateix Ajuntament. |
Ajuntament de Matadepera - Pl. Ajuntament, 1 - 08230 Matadepera - 93 787 02 00 - matadepera@matadepera.cat | Entorn segur |